Whitney Houston

Denna söndagmorgon är det jag och småkillarna som är uppe. Jag sitter med en kopp kaffe för att vakna till ordentligt, samtidigt som halsen får lite varmt och förhoppningsvis slutar göra ont snart.

Har kikat på Aftonbladet och såg att Whitney Houston har gått bort. Har svårt att begripa det. Det känns som att alla (men, det är långt ifrån alla, det är bara två egentligen) gamla stjärnor som jag växte upp med och lyssnade till när jag var liten har gått bort alldeles för tidigt. Jag tycker det är tråkigt. Skänker Whitney Houstons alla närmaste en tanke idag, och lyssnar på en så jättefin låt och en helt otrolig röst. 




Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!