Onsdag och morgon

Onsdag och morgon. Imorse fick jag (tror jag, eller så gjorde jag det mot gubbsingens vilja) ligga kvar i sängen då jag var så jättetrött. I och för sig bara en timma, men den där timman gör stor skillnad ibland. Nu är vi uppe och onsdagen har börjat; Elias är iväg till dagis, gubbsingen till jobbet, och Simon och jag blir hemma idag och städar upp efter gårdagen.

I eftermiddag har Elias en treårskontroll inbokad på BVC, och då ska vi även passa på att väga Simon igen för att se om han har gått upp någonting i vikt. Efter en vecka med ögoninflammation och förkylning, och därmed ännu mindre matlust än vad han har annars, tror jag dock att vågen inte kommer att visa andra siffror. Men, vi får se. Ska bli spännande att se hur mycket Elias har vuxit. Jag tror inte att vi har varit iväg och vägt honom på ett år. Efter arbetsdagens slut kommer sedan förhoppningsvis småkillarnas farfar och Gun på besök. Ska vid något tillfälle även hämta ut paketet från Ellos som kommit. Både igår och idag snöar det, så vinterkängorna kanske inte var så tokiga att beställa ändå. Får se, som sagt, om de passar. 

Nu morgonkaffe, samt plick och plock.
Ha en bra onsdag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!