Helg

Det är helg. Gubbsingen och jag är genomförkylda här hemma, men både Simon och Elias mår bra. För andra morgonen i rad har inte Simons ögon guckat igen under natten, och det är jättebra. Ska fortsätta badda hans ögon med kamomillvatten idag också, men har inte koll på hur länge man ska göra det efter att ögonen är bra. Ska jag fortsätta i några dagar till tro, men inte fullt lika ofta?

Hursom, även Elias mår bra och honom har det varit mest fart på under denna morgon. Han har packat väskan samt hunnit vara iväg till jobbet en stund redan. Ordentlig frukost har han också fått i sig då han har ätit en macka med en kopp te till, samt ätit sin vanliga skål med yoghurt. Mycket för att vara Elias. Men, jag kan förstå att han är hungrig då han inte har ätit något på nästan två dagar. Ja, förutom igår då han tog om 'myglar' ytterligare en gång efter att ha vilat magen i 30min.   :)   I och för sig är det jättebra att han äter, då jag och gubbsingen igår kväll satt och tittade på Elias och tyckte att han såg väldigt annorlunda ut. Annorlunda på så sätt att ögonlocken hängde, ögonen var stora, samt ansiktet var mycket smalare än tidigare. Jag antar att det berodde på att han dels var trött, men efter att inte ha ätit på två dagar men ändå kräkts ur sig allt så hade det nog även tagit på krafter och vikt.

Idag blir ytterligare en lugn dag här hemma. Jag går och väntar på att jag ska åka på magsjukan, för inte kan vi ha sådan tur att vi slipper den. Hoppas ni får en bra lördag och är friska!     


Elias packar sin väska för att ge sig iväg till jobbet.....



sedan var det full fart iväg med bilen.



Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!