Usch och fy.......!!!!!

Usch och fy, usch och fy, usch och fy!!!!!! Börjar känna mig lite olustig i kroppen. Vill verkligen inte få magsjukan (även om jag har räknat med den och tyvärr proppat i mig en himla massa onödiga kolhydrater). Har under dagen glömt att ta vitpepparkorn men nu tagit igen det. Kan man överdosera? Snälla låt mig slippa magsjukan. Hur ska det bli imorgon? Bör Elias bli hemma från dagis då jag är sjuk här hemma och han kan föra smittan vidare? Eller, är han immun nu i några dagar? Hur ska jag orka med både Simon och Elias??? Snälla snälla låt mig slippa magsjukan!!!!

Bye!

Kommentarer
Postat av: susanne

är du sjuk och inte kan ta hand om barnen har den andra vårdnashavaren rätt att vara hemma med vård av sjukt barn.

2012-02-12 @ 19:54:55
Postat av: Johanna

Jag hoppas verkligen att barnens pappa stannar hemma om du blir magsjuk, man orkar inte ta hand om barnen när man är så dålig! Hoppas du slipper! Kram

2012-02-12 @ 21:15:38

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!