Uppe med Simon

Söndagmorgon. Simon och jag har snart varit uppe i en timma, Elias och gubbsingen sover vidare uppe. Måste säga att det faktiskt var skönt att stiga upp tidigt med Simon och få en stund här nere i lugn och ro innan dagen drar igång för fullt. Jag sitter med min morgonkaffe nu medan Simon går igenom leksakerna i sin leksakskorg på lekmattan.

Igår kväll, lagom efter mellodifestivalen, vaknade Simon till och ville vara uppe med oss. Det gick inte alls att få honom att somna om, så han fick följa med ner till vardagsrummet och sitta där i väntan på att han skulle ge upp och somna. Vi kunde inte göra något annat än att skratta med honom, för det enda som han gjorde var att titta på oss och skratta. Han var jätteglad, lille Simon. Jag antar att han kände på sig att det var annorlunda, att han inte brukar vara uppe så sent när det är mörkt i huset, och bara ha oss för sig själv, så han njöt för fulla muggar. Tillslut gav vi upp och gick och lade oss alla tre och efter lite amning somnade Simon tillslut om. Även om det var mysigt att vara själv med Simon en stund är det tur att alla kvällar inte är sådana.    :)

Nu, morgonkaffet som sagt och lek med Simon. Ha en skön söndag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!