Lite ovant....

Lite ovant är det. Från att ha sovit tre kortare stunder per dag håller Simon på att ställa om till två sovstunder, en på förmiddagen och en på eftermiddagen. Nu sover han mellan 1 - 2 timmar, och det känns jättekonstigt. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Visst går jag och donar, och idag har jag vikt tvätt, startat en ny tvättmaskin, strykit kläder, ätit lunch då jag inte orkade vänta på att Simon skulle vakna, plockat i köket, och annat smått och gott. Visst kan jag helt klart vänja mig vid att få egentid i 1-2timmar, det skulle vara jäteskönt, men än så länge känns det ovan och jag kikar med jämna mellanrum till vår lille kille så att det inte har hänt honom något.  



Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!