Leker

Denna fredagmorgon leker småkillarna tillsammans. Simon försöker få tag på Elias fötter, och Elias viftar med både fötter, ballonger och allt som fladdrar för att få Simon att komma efter honom. Det ser lite småroligt ut, men helt klart gillar småkillarna att busa med varandra. Det är så kul att Simon förstår så pass mycket.   :)

Natten har varit lite lugnare. För lugnets skull fick småkillarna sova tillsammans med oss, så Simon och jag sov i vår säng medan Elias och gubbsingen sov i Elias säng. Ibland får det bli sådana nätter. Inte för att jag har sovit så mycket skönare, men det blev lite mer sömn i alla fall.

Åter är det en dag som vi kommer att spendera här hemma. Elias ögon verkar må bättre och trots att de var lite igenguckade imorse så har han inte mycket besvär alls nu när vi har baddat och han vaknat till ordentligt. Skönt att det går åt rätt håll. Dock har jag inte alls koll på hur länge vi behöver isolera oss. Hur länge smittar ögoninflammation? När kan man börja träffa människor igen? Måste fråga BVC-sköterskan det när hon ringer för att stämma av hur det har gått med Elias.

Ha en bra fredag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har för mig att man smittar så länge ögonen rinner och de är "guckiga", tråkigt men sant. Jag skulle nog i ert fall ta medecin, eftersom det är helg nu och man vet aldrig vad som händer då. sen behöver ni juh inte använda det om ni inte vill!



Hoppas att ni får en bra helg! kram

2012-02-17 @ 11:44:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!