Jag och småkillarna är uppe......

Jag och småkillarna är uppe denna torsdagmorgon. Småkillarna sitter på lekmattan tillsammans, medan jag har klickat in mig på datorn för att se vad som har hänt ute i världen samt skriva lite här. Gubbsingen sover och har rätt till lite sovmorgon då han kom hem sent inatt från storstaden. Ska erkänna att jag hann bli orolig, jag tycker inte alls om att vakna mitt i natten och upptäcka att sängen fortfarande är tom trots att prelimär hemkomsttid är passerad. Jag hinner tänka alldeles för många tankar när det händer. Skönt att allting gick bra i alla fall. Bra att han får sova ut lite.  

Nu ska vi ta tag i morgonen här, jag och småkillarna. Frukost, dusch (för min del) och kläder ska på, sedan måste diskmaskinen (som jag så fint lyckades förtränga igår kväll) tömmas och allt annat dagligt fixas. Vi är i alla fall friska här, hela familjen, så idag kan vi hitta på något.    :) 

Ha en bra torsdag! 
Bye Bye! 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!