Haft nattskiftet

Då har även jag vaknat efter att ha haft nattskiftet inatt. Jag är fortfarande trött men ska nog ändå orka med ytterligare en dag med sjuka småkillar här hemma. Det är intressant hur mycket man orkar med trots att man är jättetrött. Elias kräktes en sista gång sent igår kväll vid elva och har efter det fått sova något så när hyfsat under natten. Jag dock, som har legat på hans rum har vaknat till varje gång han har gnytt, pratat i sömnen, hostat, gnisslat tänder osv osv. Sedan har jag givetvis några gånger smitit in i vårt sovrum för att amma Simon, och sedan reagerat varje gång han i sin tur har hostat och sovit orolig. Gissa om det var skönt att lägga sig för att sova ordentligt när gubbsingen, som sovit i källaren inatt, imorse kom och tog över småkillarna.

Idag blir det så klart samma lika som igår. Vi blir hemma och bara kurerar oss. Elias har under morgonen varit pigg och glad, men så snart han får i sig någonting blir magen orolig och han mår illa. Inga kräkningar hittills och jag hoppas så att han slipper det nu. Han har kämpat så duktigt med allt. Han behöver dock få i sig vatten och gärna någonting milt för magen så vi måste fortsätta försöka. Simons ögon verkar bli bättre och jag tror att vi hoppar antibiotikakuren och istället fortsätter badda hans ögon med kamomillvatten.

Hoppas ni får en bra fredag och att ni slipper sjukdomar och allt elände!   :)
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!