Gnäll

Klockan är halv två och jag är redan helt trött på gnäll. Jag vet inte riktigt vad det är med Simon idag, men han gnäller gnäller och gnäller. Jag har försökt kika i munnen för att se om det är tänder på G, men jag kan inte se några. Jag har försökt få honom att sova, men även när han vaknar upp är han på gnäll-humör. Han vill inte leka, inte gosa, inte vila, inte vara själv. Jag bara hoppas att det inte håller på hela eftermiddagen och kvällen då jag ska orka med gnället själv. Hoppas hoppas han blir lite gladare snart.

Snart är det dags för Elias att vakna och efter mellanmålet ska vi åka in till ICA Maxi och handla lite mat. Ska se om vi hittar några böcker till Elias och Simon på Bok-rean de har där. Nu en kopp kaffe så jag får lite ork.

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!