Snögubbar och snow-racer

Vi åkte ner till mina kära föräldrar igår kväll ändå, och då Elias varit pigg (dock lite lite varm) hela dagen igår så chansade vi. Idag har det varit full fart på honom och det finns inget spår av febern. Skönt. 
 
Under förmiddagen idag var Elias, kusin Oskar, bror och Karin samt jag ute och åkte snow-racer, samt byggde snögubbar. Jag vet inte när jag åkte snow-racer senast, men hur roligt som helst var det att fara ner för backen. Sedan byggde och piffade Karin till en riktigt snygg snögubbe, medan bror rullade ihop en riktigt stor en som vi alla fick hjälpas åt att få ihop. Jättekul var det, och det är kul att ha barnasinnet kvar.      ;) 
 
Några kort tagna från vår tur till lekparken och backen: 
 
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!