Massage igen

Idag passade jag på att ta en oil-massage medan småkillarna sov lunch. P hade vakten. Jag förvånas varje gång att de hittar knutar och låsningar i rygg och nacke på mig när jag ligger där. När blev jag så stel? Är det åldern? Vad har jag gjort egentligen?

Lite kul är dock att Elias gillar fotmassage, och igår kväll innan läggdags stannade vi till vid vårt ställe så att han kunde masseras. Han är jättelen och mjuk säger massagetjejerna, men ändå vill han ha massage. Sött, tycker jag.      :)  

 

 


Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!