Äntligen fotmassage!

Äntligen kunde vi igår kväll, efter middagen, unna oss fotmassage. Om det är någonting jag förknippar med Thailand, förutom sol och bad, så är det just massage av olika slag.

Jag har inte hunnit med att ta någon Thai-massage än, som de andra har gjort, då jag lyckades bränna upp axlarna andra dagen och är ordentligt öm. Men, igår tog P och jag en fotmassage och trots att det gjorde lite ont mot slutet (fotmassage här innebär även massage av ben, armar, händer, axlar och huvud), så var det skönt. Sötast var dock Elias som också ville prova på fotmassage och fick det. Två gånger fick han fotmassage! Han tyckte att det var jätteskönt och vill tillbaka igen ikväll. Söte kille!   

 

 
 
Det måste vara en stor skillnad på att massera en treårings små fötter jämfört med fötter på vuxna män och kvinnor. Tjejerna som masserade Elias log stort medan de masserade på.    :) 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!