Tisdagen försvann

Denna tisdag försvann utan att jag riktigt hann med. Efter att ha lämnat av Elias på dagis imorse åkte jag och Simon in till stan, och Simon fick sin första dos Twinrix. Jag tyckte det var skönt att få det gjort så att vi hinner med att ta ytterligare två sprutor innan vi ska åka till Thailand i höst. Mindre glad var dock Simon som grät jättemycket och borrade in sitt lilla ansikte i halsen på mig. Inte roligt att bli stucken, stackarn. Nästa dos ska han få om fyra veckor och genomgå samma procedur. Hoppas att han glömt bort dagens upplevelse tills dess.

Under eftermiddagen har vi sedan varit hemma och packat smått igen. Ikväll åker vi till mina kära föräldrar, och imorgon ska vi iväg och gratulera min underbara vän Charlotte som är hemma och hälsar på i Sverige. :)

Ha en skön kväll!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!