Snart iväg på lek

Det är fredag och snart är det helg. Här har småkillarna fått i sig frukost och jag min första kopp kaffe, och snart ska vi ta oss iväg på lek- och fikadate. Innan sommaren såg jag fram emot alla lekdater och fikan som jag skulle hinna med, men nu i efterhand konstaterar jag att det varit svårt att få till något då alla har rest och varit hemma om varandra. Så, en fördel med hösten är att alla är på hemmaplan då de jobbar, och då kanske hinna träffas.    :) 
 
Nu ska vi klä på oss och göra oss i ordning. 
Ha en bra fredag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!