Morgonrutiner och sedan iväg

Inatt har Simon haft en bra natt, även om han har vaknat några gånger, och jag har faktiskt fått sova bra känns det som. När klockan ringde imorse var jag helt borta dock, så pass att det faktiskt var P som vaknade och fick väcka mig. Det händer inte jätteofta. Tyvärr hänger inte kroppen med riktigt denna morgon och jag har träningsvärk efter gårdagens PW. I och för sig är det skönt att känna av träningen, men inte riktigt skönt att röra sig så stelt som jag gör. 
 
Om en stund är det åter dags att åka iväg till dagis. Idag har jag tänkt lämna av Elias som vanligt då jag och Simon måste åka in till stan till klockan tio. Elias vill dock att vi även idag blir kvar en stund och leker på dagis, precis som igår, så vi får se hur vi får till det så att alla parter blir nöjda. 
 
Nu ska frukost intas, morgonens andra kopp kaffe, kläder ska tas på och väskor packas. 
Hoppas ni får en bra dag! 
 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!