Middag, vin och lek denna kväll

I eftermiddags kom vi fram hit till mina kära föräldrar och det har varit full fart sedan dess. Vi har ätit god mat, smakat på gott vin, och småkillarna har lekt för fullt. Elias känner så klart igen sig och är väldigt hemma här, men roligt att se ikväll var även att Simon smått börjar känna igen sig och vågar sig på att vara med mummu och ukki. En liten stund ikväll har han sått i sin ukkis famn och småbusat, och mummu var den som gav honom kvällsyoghurten. Stora framsteg här.   :) 
 
Nu sover mina killar och även jag ska krypa ner. Jag är skönt matt och avslappnad efter ett glas vin (det krävs inte mycket för att få mig rund under fötterna nu för tiden) och jag hoppas hoppas att Simon sover hela natten så att även jag kan göra det. 
 
Hoppas ni har haft en bra kväll! 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!