Liljor - eller mördarsniglar?

Mina kära föräldrar har en jättestor fin buske med liljor som blommar jättefint hela sommaren på tomten här. Det är nästan så att jag skulle kunna tänka mig liljor hemma istället för vår rodedondonderondedon (jag lär mig verkligen aldrig vad den heter!) som blommar så kort tid och sedan inte alls ser bra ut. Den enda nackdelen med liljor är dock att de överblommade liljorna ser ut som mördarsniglar, och då både jag och Elias tycker att just mördarsniglar är jättehemska (min rädsla för mördarsniglarna har tyvärr smittat av sig på honom) är jag inte säker på att vi ska ha liljor hemma. Vi kommer hoppa högt varje gång vi går förbi och ser något som liknar en mördarsnigel. Elias är övertygad om att de överblommade liljorna här är mördarsniglar. Men, visst är liljorna fina...   :)  

 

 bild via Instagram - iamisvarld  

 

 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!