Kort-fix och nu annat don

Denna förmiddag har jag spenderat lite tid vid datorn då Elias och Simon har lekt tillsammans. Jag hinner inte med att varken flytta över kort från kameran till datorn, ännu mindre sortera och fixa korten, dagtid men nu har jag kommit ikapp lite i alla fall, vilket är bra. 
 
Innan lunch tog vi oss en kort promenad till mataffären för att köpa hem det som behövs till middagen idag då jag inte riktigt orkar packa in oss i bilen och åka till ICA Maxi för att storhandla. Storhandla får jag göra nästa vecka, speciellt då jag och småkillarna ska åka iväg till mina kära föräldrar över helgen och mat inte behövs så mycket här hemma. Hursom, under den korta sträckan som vi har hem från mataffären somnade Simon och har inte gått att väcka, så idag har bara jag och Elias ätit lunch och pratat. Jag önskar att jag kunde föreviga alla våra roliga samtal, helst egentligen videofilma dem, så att jag kommer ihåg då det är mycket roligt och sött som kommer ur den killen.     :) 
 
Nu ska jag ta och packa lite smått inför vår resa och så får vi se om vi åker ikväll eller imorgon. Simon sover och Elias vilar lite i soffan, så detta är min lilla stund då jag kan pyssla lite i lugn och ro. 
 
Ha en bra torsdag!   :) 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!