Igår, idag och nu

Igår spenderade vi eftermiddagen i Karlstad med att gratulera min fina fina vän Charlotte som fyllde år och är hemma och hälsar på från GranCanaria. Det går alldeles för länge mellan gångerna vi ses, och igår hann vi visserligen ses men då småkillarna var med var jag mest upptagen med att ha koll på dem och hann då inte prata så mycket som jag hade önskat med Charlotte. Elias var i alla fall jätteglad då han fick träffa sin gudmor och hon fick en tavla som han hade målat i födelsedagspresent. Jag tror nog att även Charlotte var glad över att få träffa småkillarna då de har vuxit en del sedan de sågs sist.     :)  
 
Åter här hemma hos mina föräldrar igår kväll åt vi god middag och småkillarna busade med sin mummu och ukki. Det är så härligt att se att Simon nu accepterar dem och inte alls gnäller när de vill leka med honom. Elias har det inte varit några problem med efter att han fyllde ett år, och samma sak är det nu med Simon. Jag antar att Simon börjar känna igen sig här i huset, samt känna igen sin mummu och ukki, och då litar på och vågar leka med dem. Det finns hopp. Speciellt med tanke på att det faktiskt var mummu som nattade båda småkillarna igår kväll och ingen utav dem gnällde eller protesterade. Inte ens Simon! Åh, så glada och nöjda vi var. (P och jag ser fram emot att snart kunna ha barnvakt och gå på bio.)    ;)  
 
Idag har vi hängt här hemma hos mina föräldrar samt i lekparken under förmiddagen och bara tagit det lugnt. Om några timmar ska jag och småkillarna skjutsa iväg P till tågstationen så att han kan fara hem och ägna morgondagen och helgen åt jobb och flygplanet. Jag och småkillarna blir kvar här till på söndag och passar på att leka med mummu och ukki så mycket som möjligt. 
 
Nu en kopp kaffe innan Simon vaknar efter lunchen och det blir fullt upp igen. 
Ha en bra torsdag! 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!