Ibland försvinner.......

Ibland försvinner dagarna utan att man egentligen hinner göra något speciellt. Idag har varit en sådan dag. Efter att ha lämnat av P på busstationen handlade jag och småkillarna mat, åkte hit till mina kära föräldrar, och sedan har det busats och lekts hela kvällen. Dagen bjöd inte på mer spänning än så.

Nu sover småkillarna och jag ska passa på att ta en tidig kväll så att jag orkar med en tidig morgon igen. Imorse fick jag faktiskt sovmorgon och jag måste säga att det var skönt att ligga och dra sig.

Hoppas ni har haft en bra dag!
Nighty-Night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!