En ny lekpark tillsammans med vänner

Idag åkte jag och småkillarna iväg en sväng för att träffa Maddi med -i och deras småkillar, och för lek i en ny lekpark. Det är alltid kul med nya lekparker, så medan småkillarna lekte kunde Maddi och jag sitta och prata. Nästan, i alla fall. Med en Simon som gärna klättrar och leker på samma ställen som storebror fick jag snällt hänga på honom lite då och då. Även Elias har upptäckt tjusningen med att klättra och utmanar gärna sig själv när han kan. Idag tog han sig ner för en liten klättervägg, typ, och jag var med som lite stöd och trygghet ifall han skulle ha fallit ner.  
 
 
 
 
Kul var det att träffa Maddi, och fler träffar hoppas jag verkligen på då jag inte har hunnit träffa Maddi på hela sommaren. Tack vännen för lekparksstund idag!    :) 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!