En morgon med provtagning

Måndagmorgon, augusti, semestern är slut och det är dags att återgå till vardagen. Denna måndagmorgon har jag redan varit iväg till MVC på Cellprovtagning och fy så jag inte tycker om det. Jag tycker det är jättebra att man tar tester för att upptäcka sjukdomar eller förändringar och på så sätt förhoppningsvis kan behandla tidigt om så behövs, men fy ändå för att ta själva provet. Nu är det i alla fall gjort och förhoppningsvis är allt som det ska. 
 
Om ett tag ska jag och småkillarna ta oss en promenad till dagis och höra efter när vi smått kan börja skola in Elias igen. Elias har pratat om dagis och sagt att han vill dit igen och leka, så jag hoppas att det kommer att gå bra nu jämfört med hur det var precis innan sommaren. Sedan blir vi nog hemma idag och njuter av dagen. Ute skiner solen för fullt och det fläktar endast lite, så det kommer att bli en varm dag idag.     :) 
 
Hoppas ni får en bra måndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!