Årets påskris fixad

Det är tur att snön smälte lika snabbt som den kom. Nu är det åter torrt på vägarna och gräsmattan är ren den också. Solen har varit framme hela dagen och framåt kvällen var det riktigt fint ute, även om det var kyligt. 

Igår hann vi aldrig klä påskriset, vilket jag från början hade tänkt att vi skulle göra, och imorse när jag såg snötäcket ute trodde jag att det inte skulle bli av alls i år. Men, nu så. Nu har vi pysslat lite och påskriset är på plats. Elias tyckte tyvärr inte att det var så spännande att klä påskriset i år, som han har tyckt tidigare år, och det blev jag som fick göra det mesta av jobbet. Men, det gör ingenting. Jag tyckte det var kul ändå.    :)




Bye for now! 
 

Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Fint med orangea fjädrar! Det fanns det inte att handla på vår Icabutik.

Glad fortsättning på påsken!

2012-04-06 @ 22:50:48
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!