Redan onsdag?

Då är det redan onsdag. Tiden verkligen bara rinner iväg.

Igår kväll var det dags för Föräldrarådet på dagis att träffas, så dit for jag iväg en sväng. Det blev aldrig någon träff förra terminen då det inte har varit några ämnen att ta upp, men nu är det åter dags att börja planera Fixardagen som ska gå av stapeln nästa månad så ett möte var aktuellt. Lite tråkigt var det dock att vi bara var tre stycken på mötet. I och för sig tre glada mammor och tiden gick jättefort där vi satt och pratade, men jag önskar att fler ville komma och vara med. Vi diskuterade det faktum att det på gemensamma föräldramötet för hela förskolan, som var för några veckor sedan, kom fram en del åsikter och saker som man som förälder vill vara med att påverka, men trots detta var det inga fler som kom på mötet igår. Kanske helt enkelt var fel kväll att lägga Föräldrarådsmötet på då det tydligen var hockey på TV? (Vilket jag inte alls hade koll på när jag satte datumet.) Jag hoppas att det kommer fler föräldrar till nästa möte då det alltid är enklare att fixa om man är fler som hjälps åt.

Hursom, Elias ska iväg till dagis och påskpyssla. Jag ska försöka vika, stryka och få undan tvätten som ligger här så att jag slipper tänka på den under påskhelgen. Solen skiner åter ute och efter lunch blir det promenad först till BVC för lite vägning av Simon, och sedan till dagis för att hämta Elias. 

Ha en bra onsdag! 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!