Ny vecka

Det blev en tidig morgon. Simon har flera dagar i rad vaknat redan vid halv sex-tiden och det går inte att få honom att somna om. Visserligen finns det alltid något att plocka med när man väl har stigit upp, alternativt slår jag mig ned vid TVn för att vakna till, men åh så skönt det hade varit att somna om. Idag är jag smått trött, och regnet ute piggar inte upp alls.

Om ett tag vaknar nog även Elias och om två timmar ska han iväg till dagis igen efter påskledigheten. Jag och Simon blir hemma och tar en städdag, känns som att det är det krafterna räcker till idag. Nu några koppar kaffe så att jag vaknar till ordentligt.

Ha en bra tisdag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!