Morgonkaffe och Rix MorronZoo

Det är skillnad på nätter och nätter. Inatt har Simon sovit jättebra och endast vaknat till två gånger, vilket innebär att vi båda har fått sova ordentligt och har kraft. Så skönt. Att stiga upp klockan sex imorse var faktiskt inte alls jobbigt och nu hasar Simon runt på vardagsrumsgolvet och upptäcker små vrån medan jag tar morgonens kopp kaffe och lyssnar på RIX MorronZoo. Lite kul att sitta och lyssna på dem. Jag gillade Roger, Titti och Fylking Sverige och lyssnade på dem varje morgon när jag åkte till jobbet. De var helt klart min räddning när jag veckopendlade och hade tre timmars färd tidiga måndagmorgnar till jobbet. Nu har jag inte bildat mig någon riktig uppfattning om Ola Lustig, men de får mig på glatt humör varje morgon, de där tre.    :)

Åter till koppen kaffe och RIX MorronZoo. Ha en bra torsdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!