Lite plugg istället

När jag var mammaledig med Elias läste jag en kurs, Pedagogik med inriktn Specialpedagogik 15hp, på HIG. Tyvärr blev jag aldrig färdig med kursen då livet kom emellan när det var dags för slutuppgiften, och detta har jag ångrat lite. Efter att ha mailat fram och tillbaka med kursledaren jag hade då, har vi bestämt att jag ska göra uppgiften som jag har kvar och sedan maila in allting till henne för bedömning. Detta innebär att jag sedan kan fortsätta studera specialpedagogik, vilket jag vill göra nästa termin eller smått när jag börjar jobba igen.

Så, istället för stan kände jag för att plugga lite nu när Simon sover. Böcker är framme, dator igång, samt kaffe färdigt - dags att sätta igång. 



Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!