Inte

Det blev ingen kolhydratboosting. När gubbsingen kom hem var jag så trött och illamående så att jag somnade i soffan, och därmed tappade jag även matlusten. Att få sova i nästan en timma räddade hela kvällen här, och trots att jag har varit trött och haft lite ont i huvudet har jag ändå orkat dammsuga, torka golven och städa inför morgondagen. Nu är jag nöjd.

Snart är det läggdags för småkillarna, som just kom hem efter ett besök hos farmor, och sedan är det jag och gubbsingen som intar soffan och bara är. Hoppas hoppas småkillarna sover hela natten och att min förkylning försvinner.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!