Så trött

Sent i säng och tidig morgon resulterar i en väldigt trött ami. Simon däremot är pigg och vill aktiveras som vanligt på morgnarna. Skönt är att han har sovit hela natten igen, så de timmar jag sov behövde jag inte vakna upp någon gång alls. 

Idag kommer vi inte göra alls mycket. Jag hade tänkt åka in till stan för att knäppa kort till nytt körkort, samt pass då den också går ut snart, men kom sedan på att jag fortfarande inte har fått mitt Visa-kort och då inte kan betala fotograferingen. Jag kan så klart gå till banken för att först ta ut pengar och sedan knäppa kort, men det kändes direkt så omständigt (som sagt, jag är trött) så jag hoppar det. I alla fall just nu. Får se om jag släpar med mig båda småkillarna och åker iväg i eftermiddag. Då kan även Elias underhålla Simon lite medan jag fixar fotot.

Nu är det många många koppar kaffe som behövs och förhoppningsvis kommer jag igång snart och orkar med resten av dagen.

Ha en bra tisdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!