En helt vanlig torsdag

Det är torsdag och arbetsveckan är snart slut. Inte för att det är någon större skillnad för mig, men gubbsingen kom på det imorse och tyckte nog att han inte riktigt hinner med allt han skulle vilja på jobbet. Nu har han i alla fall farit iväg och påbörjat sin dag. Här är Simon och jag uppe: jag sitter och tar mitt morgonkaffe, lyssnar på RIX MorronZoo samtidigt som jag läser nyheterna och bloggar, och Simon sitter och leker på lekmattan med Elias lekbestick just nu. Elias sover fortfarande, lyckosten.

Idag ska vi ta oss iväg till ÖppnaFörskolan som vanligt på torsdagar, och sedan får vi se vad vi ska hitta på i eftermiddag. Jag hade tänkt åka iväg och handla mat på ICA Maxi (blöjförrådet behöver också fyllas på), men utan plånbok och diverse betalkort är det lite svårt. Så, det får bli en annan dag. Vi får helt enkelt hålla oss på hemmaplan och göra saker som inte kostar någonting alls. Blir nog bra det också.    :)

Ha en bra torsdag!
Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!