Gubbsingen fixar med planet....

Gubbsingen fixar med planet i hangaren ikväll, småkillarna sover, och jag är tyvärr inte på bättre humör utan fortfarande smått irriterad. Men, kvällen blev mysig ändå då jag och småkillarna gjorde iordning en matlåda till gubbsingen och åkte iväg och lämnade den. Elias var glad åt att få träffa sin pappa, sitta och ratta på golfbilen, samt titta på flygplanet en stund. Väl hemma fortsatte Elias vara på bra humör och varken gnällde eller tjatade, utan var bara den glade store lille kille som han vanligtvis är. Skönt. Att Simon hade svårt att komma till ro till kvällen borde jag ha förstått, men då Elias var så mysig gjorde det ingenting.

Nu ska jag också snart ta kvällen och hoppas på en bättre dag imorgon. Att inte saker och ting kan vara enkelt här i livet!?!?!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!