Regnkläder på och utelek.

Imorse var jag så jättetrött så jag orkade inte ens stiga upp när småkillarna vaknade. Är så tacksam för att gubbsingen kunde ta med båda killarna ner så att de kunde leka lite och jag fick fortsätta sova. Det är det som är den stora fördelen med egna företagare: att de kan rå om sin tid och anpassa sig när det krävs eller behövs. Samtidigt finns det en stooooor nackdel att vara tillsammans med en egen företagare och det är givetvis att mycket av deras tid går åt till jobbet. De jobbar mycket, och när de inte jobbar och har lite fritid - ja då jobbar de lite ändå. Idag är jag i alla fall tacksam för att gubbsingen kunde åka in till jobbet lite senare.

Nu på morgonen har Elias sprungit runt runt runt runt runt, skrikit, tjoat, spelat på sin trumpet och busat. Det är ett under att Simon somnade i allt oväsen. Det är svårt att tro att Elias, för 24timmar sedan, var helt utslagen och mådde illa och helst skulle jag ha skickat iväg honom till dagis nu så att han får ur sig all överskottsenergi ur kroppen. Men, vi blir givetvis hemma och det är regnkläder på och utelek som gäller.   :)




Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!