Uselt humör.

Varning för ett gnäll-inlägg!

Usch, vilket uselt humör jag är på idag. Jag har inte lust med någonting alls och är irriterad på allt och ingenting. Ont i huvudet har jag också. Vädret är helt underbart ute och jag går miste om det på grund av att jag inte vill. Suck....

Elias har fått sova lunch länge idag då han behövde det, och under tiden har jag fått ta Simon som har velat sova i mammas famn idag. Ingen egentid med andra ord. Det är tur att våra killar är så söta så att jag smälter lite och blir på lite bättre humör. När jag hade väckt Elias sa han:

- Jag säga F'låt?
- Vem ska du säga förlåt till?
- På mamma.
- Till mamma?
- Ja, mamma arg.

Elias behövde inte alls säga förlåt, han har inte gjort något fel idag (ja, förutom gnällt på förmiddagen). Istället fick jag säga att jag älskar honom och att mamma inte är så arg. Just i den stunden var jag inte alls på dåligt humör. Söte store lille kille.  

Idag hade jag verkligen behövt fika med vänner, men då jag trodde att vi skulle åka iväg till stugan avbokade jag fikaträffen som vi hade bokat in. Men, vi tog oss inte iväg och jag ångrar verkligen att det inte blev någon fika. Åh, så jag hade behövt sitta ner med vänner och bara vara. En annan dag kanske.... Suck....

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!