Saker som inte fungerar.

Idag har vi inte haft tillgång till Internet sedan lunch. Jag har verkligen ingen koll på hur man kan fixa sådant heller, så nu äntligen när gubbsingen fick tid att sitta och dona lite så kom det igång. Är glad att jag har en sådan datakunnig gubbsing, och att han har en så superduktig datakunnig kompis.   :)

När vi ändå är inne på saker som inte fungerar kan jag konstatera att min smidiga braiga lilla hänger-med-överallt kamera har gått sönder. Den har gett upp efter tillräckligt många dunsar ner i backen och var den nu har hamnat. När jag trycker på On/Off händer absolut ingenting. Så, jag ska se till att ladda över alla kort som finns och sedan börja spana efter en ny kamera. Eller, ska kanske be gubbsingen kika efter en. Kriterierna är; smidig, bra, kan-hänga-med-överallt, och ta bra kort. Kanske vill ha en rosa denna gång?   ;)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Susanne

hade samma problem under gårdagen och jag provade med allt för att få det att funka. ber mannen kolla när han kommer hem och då funkar det utan att han behöver göra något alls. Man kan bli arg för mindre.

2011-09-06 @ 08:17:28

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!