Ny morgon, nya krafter.

Ny morgon, nya krafter. När jag vaknade imorse var jag tvungen att fråga gubbsingen om jag var ner till honom något igår kväll efter att killarna somnat, eller om jag bara hade drömt det. Jag hade drömt det. Så, jag har i alla fall fått sova tio timmar inatt, förutom de gånger då Simon vaknat och velat äta. Stackars gubbsingen fixk spendera kvällen själv, han har ingen rolig sambo när hon somnar bara så där.   ;) 

Nu snart blir det att åka iväg en sväng och sysselsätta Elias så att han får leka av sig.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!