Lekparken tillsammans med Isabell.

Idag fick Elias leka i lekparken tillsammans med sin dagiskompis Isabell. När han såg att Isabell var där utbrast han 'Jaaaaaaa!'. Sedan har de gungat, åkt bil, och åkt rutschkana, medan Simon hängde med och Isabells lillebror fick leka ute han också. Jag, ja jag fick en pratstund med Susanne.   :)














Tack snälla Susanne för att du fick ut mig! Var jättekul att ses! (Och, inte för att jag håller så jättekoll egentligen - men idag är Elias hela 2år och 8månader. Ojoj så han växer!)  

Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!