Jag förstår inte var.....

Jag förstår inte var dagarna tar vägen, trots att vi inte gör mycket alls. Jag hinner inte ens blogga. Idag har jag endast lekt med Simon under tiden Elias var på dagis, sedan har jag och småkillarna varit iväg och storhandlat på ICA Maxi, samt köpt en pyjamas till Elias då han behöver fler i nästa storlek. Han växer, store lille killen. Nu är det åter kväll och läggdags, och imorgon en ny dag igen.

Jo, Simon har invigt sina nya sköna fina skor idag, och Elias valde själv en ny pyjamas - givetvis med bil på.  :) 





Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!