Jag är lat.

Jag är lat. Fy. Jag skäms. Istället för att ta en promenad till dagis nu på morgonen tog jag bilen. I och för sig hittade jag inte mina träningskläder, som låg i bilen upptäckte jag sedan, och det tog jag givetvis som en ursäkt för att slippa gå en promenad. Min andra ursäkt är att jag har en del som jag vill hinna fixa och trixa med här hemma under förmiddagen, och att då ta en promenad först drar ut på tiden. Så, det får bli en promenad efter lunch när jag ska hämta Elias istället. Så får det bli. Det är jätteskönt med promenad, jag vet det.... men ändå tar det emot. Usch så jag är lat. 







Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!