Idag hade jag......

Idag hade jag verkligen sett fram emot att besöka ÖppnaFörskolan nu på förmiddagen, men då Elias är toktrött och bara gnäller och gråter så blir vi hemma. Inte vill jag ta dit honom när han är på det humöret, och klockan är bara straxt efter tio! Så blir det när han vaknar innan klockan sju. Suck.

Så, istället blir vi hemma. Elias får leka ute på gården och muttra bäst han vill. Jag ska passa på att sortera och stryka tvätt. Tur att gubbsingen är hemma så kan han ta Elias där ute. Jag, ja jag har ont i huvudet fortfarande, hade det hela dagen igår, och är seg. Det blir till att sörpla mer kaffe och knapra Alvedon.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!