Höstväder ute.

Idag är det verkligen riktigt höstväder ute; det regnar, blåser och det är inte alls trevligt. Elias är iväg till dagis efter en vecka hemma och det ska bli kul för honom att få leka med sina kompisar i några timmar. Frågan är om de ger sig ut i detta väder? Visserligen hoppas jag det så att Elias får frisk luft, och så länge han är ordentligt påklädd med gummistövlar, galonisar, regnjacka och ev keps ska det gå bra. Jag beundrar alla dagisfröknar som också drar på sig regnkläder och ger sig ut en stund i sådant här väder, jag själv blir alldeles för bekväm och föredrar en varm kopp te, eller kaffe, i soffan under filten.   :)

Nu blir det frukost för min del, sedan en kopp kaffe och sedan får vi se vad vi hittar på idag.
Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Susanne

finns inge skönare än att komma ut en stund i friska luften när man jobbar med barn, blir så jobbigt att vara inne en hel dag med många barn i små lokaler.

2011-09-19 @ 11:57:04

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!