Fredagmorgon.

Gårdagskvällen avslutades med tårar. Suck. Bland annat för att jag var trött, men mest för att vi har krånglat kring dopdatum för Simon, och allt därkring, och nu åter fick motgång. Luften gick helt enkelt ur mig. Jag ångrar att jag inte stod på mig och att vi inte behöll det första datumet vi hade satt, nu måste vi istället åter igen lösa ett hinder. Och, inbjudningarna har gått ut. Suck...... Jag avskyr att bli stressad för saker och ting.   

Så, idag gäller det att försöka lösa saker kring dopet. Här hemma ska det även plockas och städas lite. Det är underbart höstväder ute och Elias står just nu och stampar och väntar på att få komma ut. Dags att sätta igång.

Ha en bra fredag!  :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!