Då är det lördag.

Då är det lördag (igen). Imorse klev gubbsingen upp tillsammans med Simon och jag fick fortsätta sova tillsammans med Elias som krypit upp i vår säng. Skönt, även om det inte blev en jättesovmorgon så var det i alla fall lite mer sömn. Dessutom har jag sovit i nästan elva timmar inatt, så jag ska inte klaga. (Det blev med andra ord en väldigt tidig kväll igår.) 

Tanken idag var att jag skulle ta mig iväg till Invigningen de har på jobbet efter att renoveringen av skolan är färdig. Det hade varit kul att åka dit och träffa arbetskamraterna lite igen, men istället har jag bara tagit det lugnt under förmiddagen, ätit en macka-med-choklad-frukost, duschat, badat Simon och laddat tvättmaskinen. Känner mig nu helt uppblåst efter frukosten och ska försöka komma igång med någonting. Först lite kaffe bara.   :) 

Ha en skön lördag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!