Biltur.

Ikväll fick Simon följa med sin storebror och pappa på biltur för att lämna iväg några släp. Då han hade ätit precis innan avfärd, och då det var sovtid och han hade svårt att komma till ro här hemma, tyckte jag att det skulle passa med en biltur. En biltur på två timmar blev det och det hade tagit honom en stund att komma till ro även i bilen, men sedan hade han sovit som en stock. Jag, jag sov som en stock i soffan här hemma och åh så välbehövligt det var. Det bästa av allt var när killarna sedan kom hem och Elias kröp upp i soffan intill mig och gosade en stund, och sedan gav mig en stor bamsekram och bamsepuss. Mår mycket bättre nu.   :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!