Ingen ork alls

När passar det bäst för en förälder att vara sjuk? Natten. Då sover barnen, förhoppningsvis, och man själv kan vara utslagen, såvida man inte måste upp och amma några gånger per natt då. Sedan är helgen bra då den andra föräldern är hemma och kan ta barnen. Jag är helt utslagen idag och har ingen ork alls. Som min bror sade när han var liten: jag har ingen luft i knäna. Det är precis så jag känner. Det värsta är att jag inte har tid att vara sjuk. Så, det blir Alvedon och kaffe idag, och allt jag orkar med att göra idag blir en bonus. 


Jo, jag beundrar alla ensamstående föräldrar som får klara av så mycket själva, exempelvis när de blir sjuka. Jag vet inte hur de gör det.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!