Jag och Simon har varit....

Jag och Simon har varit iväg och shoppat idag. Medan vi shoppade var gubbsingen och Elias först iväg och handlade på Biltema för att sedan ta sig till hangaren för att lämna av saker. Biltema är rena julafton för killar av alla åldrar tror jag. Eller, kanske inte bara killar? Elias fick med sig lite leksaker, samt trädgårdsset så att han kan hjälpa till när vi är ute och donar. Perfekt. Som vanlig hittade jag diverse till småkillarna, men ingenting till mig själv. Suck. 


Elias med sitt trädgårdsset - perfekt i nu i höst.



Jag med eftermiddagens fynd:



en basker och strumpor till Simon



en skjorta till Elias



en enkel vit och en enkel svart långärmad tröja att ha under T-shirts till Elias



två snygga bodys till Simon



samt en pyjamas till Simon


Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!