Usch och fy för denna natt

Usch och fy för denna natt. Igår kväll, när det var dags att sova, fick Simon spel och gjorde ingenting annat än skrek en bra stund. Det var ett tag sedan sist. Sedan har han sovit oroligt för att åter vakna vid halv två-tiden och bara skrika. Det hela slutade med att gubbsingen var vaken en stund för att lugna Simon, och till slut somnade vår lille kille i sin gungstol. Men, där sov han heller inte länge och sedan var det min tur att stiga upp och ta honom. När Simon väl ätit och kommit till ro var å andra sidan jag så pass vaken så att jag inte kunde somna, så istället hängde jag tvätt och plockade undan i köket. Idag, ja nu är jag då trött. Vädret ute är grått och inte heller alls uppiggande.

Så, nu blir det ett antal koppar kaffe och sedan får vi se vad vi hittar på. Känner bara för att ta en mysdag idag.  :) 

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!