Torsdag.

Torsdag. Usch och fy så trött jag är. Jag är verkligen inte rolig eller på mitt bästa humör på nätterna och orkar inte alls med gnäll, eller som Simon höll på inatt. Jag antar att han hade ont i magen, för han ville inte äta och hade svårt att komma till ro. Jag ville sova, men kunde inte då Simon bökade bredvid mig. Tillslut somnade han faktiskt själv i sin egen säng efter att jag lyft över honom, och det är jag tacksam för.   

Idag blir vi som sagt hemma. Elias är pigg, men har lite feber så det är lika bra att bara ta det lugnt. Jag hoppas att han inte kommer att trotsa en himla massa idag då vi håller oss hemma. Har inte alls ork för det. Min teori är att han oftast trotsar när han är understimulerad eller trött, för det sker inte så ofta de dagar han är på dagis. Vi får helt enkelt se.  

Nu dusch och sedan kaffe.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!