Simon och jag hemma åter igen

Då är Simon och jag hemma åter igen efter en tur till jobbet och sedan ICA Maxi. Var som vanligt kul att sitta och småprata med arbetskamraterna, även om tiden går alldeles för snabbt. Sedan måste jag få säga att det är så väldigt skönt att handla mat när Elias är på dagis och Simon sover, handla mat i lugn och ro. Ingen Elias som tjatar eller Simon att underhålla. Perfekt.

Nu har både Simon och jag även fått i oss lite lunch, och medan Simon ska få sprattla lite i babygymmet ska jag njuta av en kopp kaffe. Måste även försöka komma på vilken smakis vi ska introducera imorgon. Simon har fått majs-potatis och broccoli nu. Kan kanske blomkål vara ett alternativ? Eller, ska man testa ärtor? Vill gärna att han äter någonting som vi äter här hemma så att han enklare kan hoppa över på vår mat när det väl är dags. Hmmm.....

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!