Plockat lite sten

Vi har varit iväg och plockat lite sten idag. Men, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig och imorgon får vi nog åka och plocka lite mindre stenar, eller bara fylla med sand. Jag har nämligen köpt krukor som jag vill ha ljungen stå i på yttertrappen, men då krukorna är tunna och lätta kommer de fara all världens väg när det blåser, såvida man inte lägger i lite tyngd. Därav stenar. (Vi tar det naturen bjuder på.) Elias var i alla fall jätteglad då han fick plocka lite sten och även Simon fick lite frisk luft. Alltid något.   :)










Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!